Thursday, July 19, 2012

KENAPA DAKU SYG DIA


Hehehe sebab ape aku syg dia...mesti sebab dia bestkan.....
Ntah dah banyak kali dah aku putus....sudah mule..(Cerita lama...zaman keputusan tali rafia...hahaha...)
Tak de pepun cuma dah susah nak suka org
Berbalik kepada asal mengapa saya memilih dia...

-Berjaya melembutkan hati ku yg kering tentang lelaki...(bkn aku yg nak jadi mcm ni.)
-Sebab dia chumel...
-Sebab dia chubby...
-Sebab dia cute...
-Sebab terlalu banyak sebab nak dinyatakan....
-Sebab mungkin dia selalu wat aku rase diri aku sgt bagus...(ayat lain menghargai aku)
-Sebab selalu mintak maaf dia busy..sedangkan aku tak marah...pandai mik hati...tue pasal aku syg dia..wpun busy tak pernah wat aku rase kehilangan dia...kalo aku dtg musim dah busan sik dia tak de je...ayat paling best..b cari duit tuk ayang jugak....hehehe dah mengamuk..PADAN MUKE AKU  la kan !!!  halnyer aku yg selalu time dia ada aku wt keje lain...(kih kih kih gelak jahat)
-Sebab tak de pe yg istimewa tentang daku yg istimewa..
-Sebab ..dah bih nak bgtau je syg dia..nak tgok tak......???
Cute kan...hahahaha terima kasih...luv u abi...werkkkk !! Sila muntah ....janji aku suke...

No comments:

Post a Comment