Friday, August 6, 2010

Rutin Saya

HAri2 sya kerja...hari2 saya akan bersiap g kerja...saya g kerja naik bas je...tapi tepi pukul 9 yg pasti saya mesti lalu depan guard pangsapuri sya...org pun dah tahu..kalo saya lalu mesti dah pukul 9...syok rasenya masuk keje lewat....saya msti beli breakfast tiap2 pagi..kecuali kalo saya puasa lorrr.....

Kerja saya buat hari just prepare drawing utk boss sy...dia bg saya buat..dia tak bg saya bukak fb...kekeke...
 tak pun main email ngn kawan2 kolej saya....i love my job....coz my job is my skill....hek3x...

kerja2 dan kerja...balik kerja...terus balik umah...sampai umah siapkan diri...em..em...saya akan bace buku bile terluang..sebab buku adalah teman rapat..sya...tp now..saya sagt suke mcmbaca majalah SOLUSI....terlalu asyik.....selesai semua urusan saya...selepas isyak...terasa sedikit bebas..sy leh leh tido..saya leh sms sesiapa ..saya leh basuh kain..sy leh tgok TV kalo tak ngntuk...saya leh wat pe jela..yg penting sya mesti tido..sebab esok kena keje...

So...itu la rutin harian saya...berulang  dan berulang...tp tiap hari sy cume harap saya menjadi lebih baik dari hari yg sebelum...dan hari yg mendatg lebih baik dari hari yg berlalu......tue je...tentu sedih sekali kalo hari ini lebih teruk dari hari semalam...kan? =p

1 comment: