Thursday, July 19, 2012

Chocolate Blog


Emmm sedap...ni la air kegemaran aku..tapi sekarang dah banyak kurangkan utk mengurangkan kalori diambil satu hari..yela badan dah mcm di pam2....tapi kadang2 aku balun gak....tak leh tahan la..sedap sgt...

Pe kes ek aku suke skang chocolate blog nie......???

-Aku suke dgn dia punya bubble tue...uii sedap betol kalo aku kunyah2 dalam mulut...
-Aku pun dah hafal kat mana tempat2 yg aku g yg jual benda alah nie...hehehe
  • Dekat giant umah aku...dekat area tesco umah aku...dekat jusco area umah aku..kalo balik kg pun aku tahu kat mana nak carik (Teluk Intan)..kat midvalley aku tak jumpa lagi kat ne..kat theme square...kdg2 sampai lenguh kaki carik air nie...sebab aku selalu lupe kat floor mana sudut mana...emmm kdg2 terkilan tak dapat.sebab member aku dah sakit kaki pusing tawaf tak jumpa2 huhuhu...hurmmm.... telan air lior den...
-Kawan2 aku yg selalu kuar ngn aku pun dah terikut2 makan benda nie...dgn2 diorang sekali dah hafal mana nak dapt chocolate blog nie....

-Anak buah aku kalo aku minum aku suap bubble tue dia pun suke sebab kenyal2....kdg2 dia sedut2 tak dapat bubble menjerit dia..huhuhuhu dah mengikut acikkk ye syg,....=p

-Actually, bukan aku je suke ramai pun yg suke..beratur2....mmg syiokk...murah pun murah ...ada tempat  RM2.50...ada tempat RM3.50..ada tempat RM4.50...sakit hati gak...tapi bubble punya pasal..aku beli jugak...sedapppp....~!!

No comments:

Post a Comment