Thursday, July 19, 2012

Mmg Selalukan..


Hehehehe mmg selalukan..yela...selalu wat tgh syok bersembang kasi dia marah...
Kasi dia pening...
Kasi dia meningkatkan kesabaran...haaa..ok la tue kan....
Ni aku tak de mood...aku nak main fb aku bosan...
Aku nak layan blog aku bosan..
Pe aku nak aku tak tahu...
Aku pun bace la blog member kolej aku...MERAHITUJAMBU...
Hehehe syok jugak...sungguh ikhlas tulisan tgn beliau....

Berbalik kepada cite aku...
Ada la sikit aku runsing...tapi nak cite la ...citenyer secret..tue jela yg mampu...
Emmmm biasa la bila dah sembang2..kan...

Aku: Seronok dapat sembang ngn syg...
Abi: Abi pun seronok jugak...(Mmg la seronok sik aku je yg cakap...kenapa..alasan asalkan dgr suara aku)
Aku: Bila nak kawin....(Bila dah bih topik...aku pun ...mule la...)
Abi: Insyallah b tgah usaha nie...
Aku: Em cube jawab banyak sikit....yakinkan ayg...
Abi: B tak suke la nak cakap benda yg b tak mampu lagi...tapi B usaha
Aku: Ala nak tahu je....
Abi: Emmm pening la...



Erk!! kesian kan..dah la nak kena kumpul duit pening lagi..halnyer bukan aku tak tahu..dia susah payah kumpul duit...hehehe....g keje ...balik tgah malam..aku sedap tido..org kaco aku tido tak leh..alasan,....ayg keje office...waktu tetap...tak leh ubah..b lain la...keje sukati masuk kul berapa...nak ayg tggl semayang subuh ke..? Ok2 ayg tido...hehehee.... aku menang...sian dia...janji tahu ayg syg b ok....Erkkk !! sila2 muntah....

Kesimpulan: Maafkan daku sebab beremosi tadi...tiba2 rase keliru dgn diri sendiri...bukan ape...malas la nak couple lama2...org cakap tak elok...pikir nak kawin je..HALAL....mcm la jumpa hari2 setahun sekali je...=) hihi..luv u abi.......

Dah janji kan..tarikh kite...hehehe...tetttt !! secret,...mood dah ok.....

No comments:

Post a Comment