Thursday, July 19, 2012

Blog??


Salam...hai sebenarnya aku baru nak start wat blog..kalo nampak mcm naif2 tue harap maklum la...

Nama blog aku Bedal Lah Labu sebab ape:
  • Bagi aku blog aku,jadi suka aku la nak taip ape..tapi kalo aku suke belum tentu org suke..sama mcm kalo korang tak suke lum tentu aku kisah hehehe =p..so tak jadik masalah...hehe...sama2 lak kite bedal jela...so ape lagi Bedal Lah Labu....

  •  Yang buat aku lagi nak buat...aku rase syok kalo share dgn org ape ...mungkin leh jadi alternatif untuk aku kot...dari aku layan facebook bagai nak giler..cakap kosong aku dah bosan....keje aku selalu tak de keje...satu hal jugak.....

  • Satu lagi...sambil2 aku tulis aku leh bace blog org...syok jugak...mcm2 karenah hal manusia..tapi apepun semua kite nie sama je kan......=) kalo semua serupa tak best jugak.....kami seriusss.....(wonderpet)

No comments:

Post a Comment