Wednesday, November 14, 2012

Udah Kawen !!

Salam.....ni last entry aku....Klik disini sebelum kawen...hihi..skang dah kawen..baru 3 bulan +++ berlalu...
Kiranya agak terlambat nak cerita yang aku telah berkahwin..tapi semua alhamdullilah...aku bahagia..semoga  ianya berterusan hingga ke akhir hayat....amin...

 YESSSS!!! dah KAHWIN..!!

Tiap kali dirumah setiap kali terasa bahagia..aku suka tanya soklan..sampai bila agaknya kita akan begini...insyallah selamanya...amin!!Si shawal berkata...Emm baru 3 bulan..aku pun tidaklah mendoakan rumah tangga dilanda badai...harap2 apapun yg terjadi haruslah dikekal..saling ingat mengingati..saling bermaaf maafan...saling peka dgn segalanya....jangan mengambil remeh hal2 perasaan...Alhamdullilah la Shawal seorang yang berperasaaan tidaklah berhati kering...kalau tidak habislah aku yg berhati basah nie.hehehe
Tapi Shawal akan berhati kering kalau aku kerasa kepala...bagus suami ku ....Jgn dilayan ngada2 ku ini...T_T

Apapun coretan nie hanya nak bagi tahu aku telah berkahwin hehe...Syukur alhamdullilah....
Kamilah Pengantin Yang Sihat
 " MINUM MILO ANDA JADI SIHAT DAN KUAT"
Bye kalian..salam....=)


No comments:

Post a Comment